Stillingsmarked

OsloMet – storbyuniversitetet

Mens vi som pasienter tror det finnes en riktig diagnose, er fastlegene opptatt av å finne diagnoser som gir heldige utfall.

Forfalne bygninger, knust glass og ølbokser. For folk flest er det søppel. For arkeologene er det en fortelling om tida vi lever i.

Chatbots er dataprogrammer som etterligner menneskelig kommunikasjon. Disse robotene kan fungere både som kundebehandlere, psykologer og venner.

Vi støtter forskning.no

Stillingsmarked

Saker fra våre eiere

Halvparten av alle nyfødde står i fare for redusert utvikling av hjernen, og no går ekspertane saman og signerer eit opprop med krav om tiltak.

Norske statsborgere som blir dømt til flere år i fengsel, skal på et tidspunkt tilbakeføres til det vanlige norske samfunnet igjen.

De fattigste familiene har ikke råd til å oppsøke sykehus med sine nyfødte barn, før det er for sent. Gratis helsehjelp er løsningen, mener forsker.

Høgskulen på Vestlandet

Det ser ikkje ut til at yngre rusbrukarar har lettare for å komme seg ut av misbruket enn eldre. Kvifor er det allment akseptert at dei yngre då har høgst prioritet blant dei NAV-tilsette?

For aktører som våger å satse, kan cruiseturismen bli en gullgruve også på land.

Saker fra våre eiere

Ikkje ein gong lut tar knekken på desse hardhausane. Tvert imot ser luten ut til å ha draget på dei.

Universitetet i Agder

Foreldre ble sendt på et todagers matlagingskurs. Forskerne undersøkte dermed hvilke helseeffekter maten hadde hos barna.

Éin av tjue freestyle- og snøbrett-køyrarar på toppnivå får ein hovudskade i løpet av sesongen. – Det kan sjå ut til at hopping og triks er meir risikabelt enn høg fart åleine, seier forskar.