Saken er produsert og finansiert av OsloMet – storbyuniversitetet - Les mer
Det er ikkje lett for ein lærer å stille gode, reflekterte spørsmål på sparket, ifølge forskarar frå OsloMet. Difor råder dei lærarar til å planlegge nokon slike spørsmål før timen.

– Ein lærar skal jo sjekke om elevane kan det dei skal

Podcast:

Læraren stiller mange spørsmål i løpet av ein skuledag. Nokre spørsmål er lukka og legg berre opp til eitt rett svar frå elevane. Det kan vere nyttig.

22.3 2018 05:00

Tidlegare studiar har konkludert med at dei meir opne spørsmåla er dei beste i undervisning. Men sjølv om dette ofte er sant, kan dei lukka spørsmåla vere vel så gode i nokon situasjonar, viser forskinga til Emilia Andersson-Bakken. Dette gjelder til dømes når læreran skal evaluere kva klassen har fått med seg.

Ho og kollega Cecilie Pedersen har studert timevis med lyd- og videoopptak frå ei mengde klasserom for å finne ut korleis lærarane stiller spørsmål og kor godt elevane klarar å ta ansvar for eiga læring.

Høyr meir i denne podcasten frå OsloMet: 

Annonse

forskning.no ønsker en åpen og saklig debatt. Vi forbeholder oss retten til å fjerne innlegg. Du må bruke ditt fulle navn. Vis regler

Regler for leserkommentarer på forskning.no:

  1. Diskuter sak, ikke person. Det er ikke tillatt å trakassere navngitte personer eller andre debattanter.
  2. Rasistiske og andre diskriminerende innlegg vil bli fjernet.
  3. Vi anbefaler at du skriver kort.
  4. forskning.no har redaktøraransvar for alt som publiseres, men den enkelte kommentator er også personlig ansvarlig for innholdet i innlegget.
  5. Publisering av opphavsrettsbeskyttet materiale er ikke tillatt. Du kan sitere korte utdrag av andre tekster eller artikler, men husk kildehenvisning.
  6. Alle innlegg blir kontrollert etter at de er lagt inn.
  7. Du kan selv melde inn innlegg som du mener er upassende.
  8. Du må bruke fullt navn. Anonyme innlegg vil bli slettet.

Annonse

Annonse