Helse

Fra NTNU

Nå gjør forskerne som fiskerne: De tørker for å forlenge holdbarheten.

Publisert i dag, kl. 5.00

I 20 år har vi fått høre at vin i moderate mengder beskytter mot hjerte-karsykdommer. Men det gjelder bare for dem som trener et par ganger i uken, viser ny studie.

Publisert i dag, kl. 5.00

Søvn er nødvendig for læring. Nå har forskere funnet et nettverk som sørger for at hjerneområdene snakker bedre sammen morgenen etter.

Publisert i dag, kl. 5.00

Elektroder i hjernen har gjort mennesker med depresjon friske.

Publisert i dag, kl. 5.00

Nordisk kosthold med vekt på bær, rotfrukter, fisk og vilt kan være vel så bra for helsen som den mye omtalte middelhavsdietten, ifølge forskerne.

Publisert i går, kl. 12.25
Fra NTNU

Nå gjør forskerne som fiskerne: De tørker for å forlenge holdbarheten.

Publisert i dag, kl. 5.00

I 20 år har vi fått høre at vin i moderate mengder beskytter mot hjerte-karsykdommer. Men det gjelder bare for dem som trener et par ganger i uken, viser ny studie.

Publisert i dag, kl. 5.00

Søvn er nødvendig for læring. Nå har forskere funnet et nettverk som sørger for at hjerneområdene snakker bedre sammen morgenen etter.

Publisert i dag, kl. 5.00

Elektroder i hjernen har gjort mennesker med depresjon friske.

Publisert i dag, kl. 5.00

Nordisk kosthold med vekt på bær, rotfrukter, fisk og vilt kan være vel så bra for helsen som den mye omtalte middelhavsdietten, ifølge forskerne.

Publisert i går, kl. 12.25
Fra NTNU

Nå gjør forskerne som fiskerne: De tørker for å forlenge holdbarheten.

Publisert i dag, kl. 5.00

I 20 år har vi fått høre at vin i moderate mengder beskytter mot hjerte-karsykdommer. Men det gjelder bare for dem som trener et par ganger i uken, viser ny studie.

Publisert i dag, kl. 5.00

Søvn er nødvendig for læring. Nå har forskere funnet et nettverk som sørger for at hjerneområdene snakker bedre sammen morgenen etter.

Publisert i dag, kl. 5.00

Elektroder i hjernen har gjort mennesker med depresjon friske.

Publisert i dag, kl. 5.00

Nordisk kosthold med vekt på bær, rotfrukter, fisk og vilt kan være vel så bra for helsen som den mye omtalte middelhavsdietten, ifølge forskerne.

Publisert i går, kl. 12.25